Online Diary .The Storyy :): Roy Effandy bin Roslan :)

Wednesday 8 August 2012

Roy Effandy bin Roslan :)

Assalamualaikum , Hi ..
lama dah tak updated blog nihh , hmm . Aku ade story nihh . 
ROY EFFANDY BIN ROSLAN ? siapa tu siapa tu ? nak tahu kee ?
haa , dea ialah boyprengg aku ! aiyoo , aku sayang dia sangat sangat ..
kita orang couple 17072012 :) 
Aku sayang diaa . diaa baik :) dia caringg sesangat sangat .. Tak sangka aku dapat jumpa dia :)
jyeahh , aku tathu ;ah dia sayang aku ke tidak . hmm , tapelah .. itu belakang cerita .
dia sayang or tak , yang penting aku sayang kan diaa .
haa , aku harap sangat dia yang last :'< aku tanak orang lain dahh , 
hhmm , lagi berapa hari jee nak genap sebulan ..
harap harap relay nih sampai sebulan dan seterusnyaa ..
tapi aku tenguk dia macam dah berubah sekarang , kenapa ?.. maybe aku adee buat salah kut kat diaa ?
hmm , ntahlah , aku ikhlas sayang kan dia. and aku harap dia pun ikhlas sayang kan aku ..
hmm , banyak sangat dugaan yang aku lalui dalam relay nih ..
dia dah berubah sangat .. dia dah tak macam dulu , dah tak macam first kami couple ..
kenapa ? dia adee orang lain kee ? dia dah tak sayang aku macam dulu lagi kee ?
kenapaa kenapa kenapa ? kenapaaa ?
aku tak sanggup lah weyh nak break dengan diaa , aku tak nak carik pengganti diaa.
dia dah bagi aku harap .  dia dah buat aku sayang kan diaa .
aku harap sangat dia jaga relay nihh :'<

credit to : Roy Effandy bin Roslan :')
biyy , huneyy nak biy yang dulu . yang selalu cakap sayang huneyy ,
yang selalu tepon huney , selalu amik tahu pasal huney , ;'(

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa