Online Diary .The Storyy :): No title :'/

Friday 17 August 2012

No title :'/

Assalamualaikum , 
hi korang . aku nak cerita nih .. sedih sedih dan sedih ;'(
Aku tak sedap hati dengan perangai dia sekarang nih .. selalu jugak usya gambar kat facebook diaa .
ada gambar perempuann .. tahu lahh ex . tapi siapa yang tak jeles kan ? hmm , tatahu lah . nak tegur dia , takut dia marah lebih baik aku diam kan diri macam orang bodohhhhh !
Before kitaorang jumpa , dia tak pernah tak text n call akuu .. selalu ada dengan aku .. hmm .
tapi sekarang ? tengah malam kitaorg baru msg .. kalau aku ttdo memang tak ah text nyaa ! tapi senang cerita dia memang dah berubah . berubah sesangat .. dia tak tahu kan aku kat sini selalu pikirkan dia . Aku takottttt .
aku takot dia curang dengan aku :'< aku selalu cakap kat dia jangan curang .. tapi jawapan dia ? tengoklahh .
hmm :'( yelahh , aku tahu aku tak perfect en untuk kauu ? hmm , tapea aku sayang kau royy . sayang aku ikhlas and tak mengharapkan ape ape . cuma aku nak kau setia jeee dengan aku , terima aku seadanyaa . tu jeee . tanak yang lain. Setiap kali aku post kat wall kau mesty kau delete post aku kan ? kau tasuka eh ? okayy . aku pahamm . thenks . *meleleh airmata tenguk profile ex kauuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa