Online Diary .The Storyy :): 13082012

Tuesday 14 August 2012

13082012

Assalamualaikum :)
hi korangg , haa . aku updated blog nih , baca lah bacalah ! heww
Aku nak cerita kannn , alahh, maluu ahh :* 
aku nak cerita pasal diaa >.< 
diaa dah berubah , dia dah macam dulu balik , Ya Allah , happy tak terkata weyhh.
sayang dia sayang dia sayang dia :)
13082012 arytuu genap kitaorang sebulan :) sebulan jee kot macam 10 tahun jee aku punyer xcited kan .
haahha , ahh kesah apa aku yang penting aku happy ^^y 
Tuhan je yang tahu macam manaa , harap sangat dia paham perasaan aku and tahu aku sayang kan diaa :)
Ikhlas wey aku sayangkan diaa , tanak orang lain dahh , janji kau yang terakhir if bole tanak orang lain lagi ..
kita dah janji kan nak jaga hubungan kita nih bebaik ? 
gemukk sayangg kedingg vely much :* 
newayy , thenks sangat kat deaa sanggup turun sini nak jumpa aku even tadee duit .. 
kita dah dua kali kan sayang jumpaa ? thenks kayy biyy :*
pedulik lah apa orang nak cakap pasal kita,
yang penting kita jaga hubungan nih sesama taw biyy .
biy kat sanee jangan curang taw ? haaa , huney tak nampak tapi tuhan nampakk :')
biyy , kalau lahh biy tahu macam mana huney sayang kan biy kan best :')
iloveyousomuch !!
credit to : ROY EFFANDY BIN ROSLAN <3

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa