Online Diary .The Storyy :): My Relay Its OVER !

Friday 24 August 2012

My Relay Its OVER !

Assalamualaikum ..
Hi korang , nak tahu tak semalam 25 / 8 / 2012
hmm , sedihh wayy T,T
dia text aku dia cakap " nak cakap someting nie. " aku pun reply " emm , ape."
darah aku dah berderau siot .. aku ngat kan dia nak cakap dia sayang akuuuuuuu :') 
tapiiiiiiiiiii , dia cakap " LUPAKAN AKU" damn it .
airmata bole tahan lagi nih , akuu pujuk jugak . aku cakap aku taknak ..
tapi dia tetap nak aku lupa kan dia :'( meleleh airmata aku depan orang , ah aku tak pedulik ah apa orang nak cakap , yangpenting aku taknak lupakan dia . aku sayang dia ..
ptg tuu aku call dia . tapi dea tetap nak jugak aku lupakan diaa . tapi kenapa? kenapa dia nak suruh aku buat semua tu ? aku tak boleh nak buat semua tuu ..
hmm , sapu tangan kau ada pada aku wayyy :'( aku sedih sangat bila tengok gambar kita .. text text kita . banyak gila way kenangan . menyesal aku berenti jumpa kau arytu .. aku tak sangka pulak tu kali terakhir aku dapat jumpa dia :'( Ya Allah , aku nak dia balik . tolong lah bukak kan pintu hati dia !
kenapaa wayy ? salah kee aku sayang en kau haa ? kenapa kau dah jumpa gf lagi cantik dr aku ehh ? aku tak heran lahhh ! aku tak mintak pape pun at kauu . aku just mintak kau jaga hubungan kita jee .kau jangan risau lah aku tak kikis pun duit kau , aku sesajaa je mintak kau belanja Mcd . aku taknak pun semua tuu .
Aku sayang sangat kat kau tapi kenapa kau buat macamnih wayy ? kau cakap senang " lupakan kau , simple" bg kau simplelah :') tpi bg aku ? sikit tak simple , bapak ah nak suruh aku lupakan kau. aku sayang doh at kau ..
kau dah janji kan taknak tinggalkan aku ? tapi mana jnji kau ? aku taknak wayy n aku tak sanggop tengok kau dengan orang lain . kau boleh happy dengan orang lain tapi aku kat sini ? kautak pikir keeeeeeeeeeeeeee?
kau cakap aku tak bahagia dengan kau ? aku tak cakap pun macam tu .aku cukup bahagia wayy dengan kau .cuma kau jee yang tatahu semua tuu ! aku nak kau balik lah hoi .. pleasee :'( i need you .

AKU NAK JE JERIT SEKUAT KUAT NYA AND AKU NAK CAKAP AKU TAK NAK LUPAKAN KAU :'(
-ROY EFFANDY BIN ROSLAN-

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa