Online Diary .The Storyy :): No tittle -z-

Sunday 4 November 2012

No tittle -z-

Assalamualaikum , 
Hi arinih nanak updated blogg . fuhhhhhhhhh . berhabuk lahhhhh :*
jyeah , besok 5/11/2012 , budak form 5 amik SIJIL PELAJARAN MALAYSIA kan ? haaa , aku pun terselit jugak kat situ , haha . wish me luck babe :) tawakal jelah kat Tuhan , belajar pun banyak skip sebab masuk hospital haritu , hope dapat jawab semua . 
Hm , dalam waktu nak exam nih ada pulak problem aku . sedihhhhhh -,- jyeah , memang senang kan cakap . tapi takan aku nak seksa diri aku . perhh , sakit dohh . kalau lah tak serious dalam relay . tak yah lah bersayang sayang , tak yah lah bagi aku harapan yang tinggi macam gunung , aku taklarat aa nak daki . hmm , kau surh aku tunggu kau , bila aku da tunggu kau 2 bulan , nih yang kau balas kat aku , apa siak salah aku at kau ? Kita hanya berkawan , okay , tu anggapan kau , bukan aku okeyy . Mama tahu aku sayang kau macam mana , mama banyak tahu pasal kita . aku ppun pernah bercinta 4tahun jugak , tak pernah jumpa . aku pun serik jugak . hmm . aku bukan tak nak jumpa kau , ada sebab aku tak nak jumpa kau , kau nak tahu apa sebab nya ? sebab nya , aku takut lepas kita jumpa naty kau tinggal kan aku , masa tu aku pun sayang kau , perhh , aku takut gilaa . Aku tak macam perempuan yang macam kau nak , aku takpandai nak ikot style kau ni ,,  Aku suka simple jee , kau nak yang comel , okeyy , aku nih hodoh kn . tapee :) tapi sebenarnya aku sayang kau , tahu ? kau ingat aku tipu ?? perasaan aku lah weyy , buat apa nak tipu kn ? tak dee guna nya .
Hmm , harap aku dapat jawab periksa dengan tengang besok , ILOVEYOU BAHASA MELAYU


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa