Online Diary .The Storyy :)

Friday 14 September 2012


Hi , dia Izdihar binti Ismail :)
diaa comel kan ? haa , dia kaka kesayangan akuu . dia always adee dengan akuu . dah macam sibling jee kitaorangg nih .. happy sangat dapat kaka macam dia . agak kemerengan jugak macam akuu :* sayang dia much n muchh .. kaka , adik sayang kakak :)



Hi , dia Farahh :) kaka kesayangan akuu jugakk :*
rindu nak date date dengan diaa , last date masa tahun lepas kat kedai makan birin .. alahai , tu pun tak makan .. minum jee , malu kata nya ? hahhaha , kayy , naty kita jumpa kita makan kepci , tapi kaka belanjee adik kayy ? 
sayang kakak pendett :p
hi , dia Nurul Ulfa binti Bachok :) ehhh , betulkan adik ejaa nih?
kita kenal dia dekat Mlifee :) lesungg pipit diaa , aummm ! sayang kaka nihh .. dia always nasehat kan aku , naty adek balik pontian kita meet taw kaka :) 


Aummmmm , nih kaka kesayangan akuuu :) comel kankankan ?
kitaorang jumpa kat mlife jugak nihh , sayang diaa , thanks kaka always dengan adik .. arytu kitaorang lost contact :'( sedihh , tapi dah jumpa balik , i love you kaka !!


>> Haa , diaorang lah jantung hati aku yang aku ada , diaorang selalu nasehat aku , diaorang selalu buat aku happy and diaorang jugak selalu adaa time aku sedihh , jangan rampas diaorang dari aku ehh , aku sayang diaorang sangat sangat  :)) kaka , i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa