Online Diary .The Storyy :)

Sunday 16 September 2012

Assalamualaikum ..
Hmm , tak tahu lah nak cakap apa , aku dah bosan lah hidup macam nih .. ada jee dugaan aku kan . dari from 1 sampai form 5 nih adee je masalah dengan budak nih , fedup doh ! korang bolelah cakap sabar . korang tak rasa apa yang aku rasa .. kalau aku tahu semua nih jadi .. Hmm , aku memang dah jauhkan diri dari korang ahh .. aku pun taknak bergaul gn korangg .. sakit hati doe .. bukan korang jee kawan aku .. aku pun tak heran korang nak pulau pulau aku .. aku pun tak kesah , biar tadee kawan kot lg baguss .
Lagipum , aku tak mati kalau hilang korang dari hidup aku , sebab kau tak penting . yang penting dalam hidup aku sekarang , masa depan aku .. Mak Bapak aku ! Mak bapak korang pun tak bagi aku makan .. Suka hati korang ah nak buat apee , kenapa ? seronok ah nak malu malu kan aku ? seronok ? pergi mati ah dengan korangg .. Aku bukan apee , ade sebab aku cerita at orang lain .. aku tanak bersubahat je dengan korang .. tapi bukan aku cerita at semua orangg , cuma aku cerita at dia jee.
Aku pikir pikir kan balik , masa depan aku lagi penting dari korangg , so .... suka hati korang heh ? lepas nih buat ah haluan masing masing .. nak pukul aku ? go on , aku tak peduli . yang penting aku tak sentuh kau langsung ! Kau boleh buat selagi kau bolehh . aku pun tanak pikir . hope korang dapat result yang baik lah heh dalam SPM naty .. and please be yourself :) kGood !

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by xiao eyraaa